if anyone knows

you don't want to understand, listen what you will do.
1.make one sps/sph/Archemage
2.take buffs
3. hit mob with slow and run
you will see
где в твоем первом посте эти критерии и исходные данные? ты думаешь тут экстрасенсы? откуда я могу знать это
 
so I had said well, not knowing is not bad, but pretending you know when you don't know then is bad :cool:;).
anyway bro, we are not here to argue but to make it better project
 
хм лаг есть действительно, очень специфичный и при простом фарме незаметный, т.к. мобы умирают быстрее, если кидать слоу и вести паровоз тогда есть такое
 
another question,how can i add the debuff to show on the target of mob? for example surrender to be shown at mob hp,like on the video
 
another question,how can i add the debuff to show on the target of mob? for example surrender to be shown at mob hp,like on the video
Go to gameserver\config\other.properties

Make it like this


Code:
# Show buffs on target other players (default - true)
SendEffectListOnPlayerTarget = True
# Show buffs on target Npc (default - true)
SendEffectListOnNpcTarget = True
# Show Buffs on target (default - true)
SendBuffListOnPlayerTarget = False
# Show Debuff on target (default - true)
SendDebuffListOnPlayerTarget = True
 
Закончу с петами, сразу перейду к данному вопросу, выглядит как рассинхронизация RunSpd клиента и сервера
Кукабары будут заливающие ману?
Или петы для суммонеров?
 
Кукабары будут заливающие ману?
Или петы для суммонеров?
Я так думаю он выносит их в хмл и ты сможешь сам добавлять.
А аи к петам цепляй через ext какой хочешь
Главная суть что бы можно было привязать итем к призыву пета, а так же корм и тд
 
Try giving more RAM to the server, maybe the mobs lag will be solved, it used to happen to me and I gave more ram usage to the server.
 
Back
Top