How to make a fixed time for resurrection

Deazer

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#1
Path: data/stats/skills
Working parameter: expireResurrectTime and second parameter val 60000 - 60 sec
After the specified time has elapsed, the plate with the ability to resurrect will disappear, for example, an invitation to a party or adding a friend

To add to the effects, we need to use the parameter as in this example:
XML:
<skill id="1410" levels="1" name="Salvation">
  <set name="magicType" val="MAGIC"/>
  <set name="icon" val="icon.skill1410"/>
  <set name="reuseDelay" val="3600000"/>
  <set name="magicLevel" val="79"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="hitTime" val="4000"/>
  <set name="hitCancelTime" val="500"/>
  <set name="mpConsume1" val="17"/>
  <set name="mpConsume2" val="70"/>
  <set name="itemConsumeId" val="8874"/>
  <set name="itemConsumeCount" val="2"/>
  <set name="target" val="TARGET_ONE"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="isReuseDelayPermanent" val="true"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Salvation" stackOrder="0" stackType="Salvation" time="3600" val="0">
      <def name="expireResurrectTime" val="60000"/>
    </effect>
  </for>
</skill>

If we want to use it in a standard skill, not in an effect:
Working parameter: <set name="expireResurrectTime" val="60000"/>
Where val="60000" - 60 sec
XML:
<skill id="1016" levels="9" name="Resurrection">
  <table name="#effectPoint">121 196 290 374 460 502 542 595 624</table>
  <table name="#mpConsume2">47 70 97 121 144 156 165 182 191</table>
  <table name="#mpConsume1">12 18 25 31 36 39 42 46 48</table>
  <table name="#magicLevel">20 30 40 48 56 60 64 70 74</table>
  <table name="#power">0 20 30 40 50 55 60 65 70</table>
  <set name="magicType" val="MAGIC"/>
  <set name="icon" val="icon.skill1016"/>
  <set name="reuseDelay" val="120000"/>
  <set name="power" val="#power"/>
  <set name="magicLevel" val="#magicLevel"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="hitTime" val="6000"/>
  <set name="hitCancelTime" val="500"/>
  <set name="mpConsume1" val="#mpConsume1"/>
  <set name="mpConsume2" val="#mpConsume2"/>
  <set name="effectPoint" val="#effectPoint"/>
  <set name="target" val="TARGET_CORPSE_PLAYER"/>
  <set name="expireResurrectTime" val="60000"/>
  <set name="corpse" val="true"/>
  <set name="skillType" val="RESURRECT"/>
  <set name="canPet" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <cond msgId="1509">
    <not>
      <player olympiad="true"/>
    </not>
  </cond>
</skill>
 
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